Reklamačný formulár
REKLAMÁCIA
Pošlite nám prosím poškodený tovar na adresu: GDPR s.r.o. Radlinského 14, 92001, Hlohovec, Slovensko, spolu s týmto formulárom a kopiou daňového dokladu (faktúry). Tovar neposielajte na dobierku, v takom prípade nebude prevzatý. Tovar k reklamacií posielajte vždy suchý a vyčistený. Zakonná doba na vybavenie reklamácie je 30 dní.
Meno a priezvisko:
Telefón:
Číslo objednávky alebo faktúry:
Číslo bankového účtu pre vrátenie peňazí:
Popis závady:
Dátum nákupu:
Adresa:
Email:
Dátum reklamácie:
Podpis:
Reklamačný poriadok:
1. Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu ihneď, ako náhle sa objavila vada. Prípadné predĺženie pri pokračujúcom užívaní tovaru môže spôsobiť prehĺbenie vady a následné znehodnotenie tovaru, ktoré môže byť dôvodom zamietnutia reklamácie.
2. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru.
3. Záručnú dobu nemožno zamieňať so životnosťou tovaru, tj. dobou, počas ktorej pri správnom používaní a správnom ošetrovaní vrátane údržby môže tovar vzhľadom k svojím vlastnostiam, danému účelu a rozdielnosti v intenzite jeho používania vydržať.
4. V prípade, že kupujúci po prevzatí tovaru zistí, že tovar nie je v zhode s objednaným tovarom alebo ak tovar vykazuje vadu, musí bezodkladne o tejto skutočnosti informovať predajcu e- mailom alebo telefonicky, a to najneskôr do 5 dní od prevzatia tovaru.
5. Ak sa vyskytne u zakúpeného tovaru závada, má zákazník právo túto vadu reklamovať.
6. Chybou sa rozumie zmena vlastností tovaru, ktorá je zapríčinená použitím nevhodného alebo nekvalitného materiálu, nedodržaním výrobnej technológie alebo nevhodného konštrukčného riešenia.
7. Za vadu nemožno považovať zmenu (vlastnosti) tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia, nesprávneho používania, nedostatočnej alebo nevhodnej údržby, v dôsledku prirodzených zmien materiálov, z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia užívateľom či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu.
8. Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenú, ak je reklamovaný tovar kompletný a reklamácii nebránia všeobecné zásady hygieny. Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný. Spoločnosť GDPRs.r.o. prevádzkujúca e-shop www.snowdenshop.sk je oprávnená odmietnuť prevzatie k reklamačnému vybaveniu tovar, ktorý nebude spĺňať vyššie uvedené zásady všeobecnej hygieny (Vyhláška 91/1984 Zb., o opatrení proti prenosným chorobám).
9. Reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia. Poverený pracovník môže v odôvodnených prípadoch so zákazníkom dohodnúť lehotu dlhšiu.
10. Zákazník uplatňuje reklamáciu zaslaním tovaru spolu s vyplneným reklamačným listom a kópiou dokladu o nákupe tovaru (faktúra) na adresu: GDPR s.r.o., Radlinského 14, 92001, Hlohovec, Slovensko.
Reklamačný formulár si prosím vytlačte, vyplňte a zašlite nám ho na adresu reklamacie@snowdenshop.sk